قابِ احساس

<وبلاگ شخصی سحر عبدالهی>

<وبلاگ شخصی سحر عبدالهی>

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۸ مرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۴ مستی

مرا اینگونه باور کن

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰ ب.ظ
صمیمی ترین گفتگوی من با خودم ...این شعر رو در سال 89  روی دیوار اتاقم سرودم!


مرا اینگونه باور کن
کمی بگسسته از مردم
کمی بشکسته،سر در گم
منم آری کمی آواز کم دارم
تو باور کن،
مرا با خویش نگذارم!
کمی دلگیرم از رویا
دو صد روزی شده دیگر،
که فریادم از این فردا


مرا اینگونه باور کن
بساطم خالی از احساس
دلم دیگر شده کوهی و
اقیانوسی از یک راز
نمی دانم کجا هستم!
بیا نزدیکتر باش و 
ببین خالی شده دستم
مرا اینگونه باور کن
که سرشارم از این افکار
اگر راهی به من مانده،
مرا در خلوتم نگذار

+ی ا ح ق+


۹۳/۰۵/۰۳ موافقین ۴ مخالفین ۰
سحر عبدالهی

نظرات  (۳)

بسی عالی بود
مطالب زیبائی کار کرده اید آفرین 
پاسخ:
سپاس...
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۴ قلب بی ملاقات
باورت دارم...هرسلولی ازتو جوانه ای اززندگیست...میدانم میدانی.
پاسخ:
سبز و شکوفا باشید...سپاس
سلام . زیبا بود ...
 فقط من اگه روی دیوار چیزی بنویسم عکس العمل مان جانم خیلی قابل پیش بینی نیست دیگه :| :))
پاسخ:
ممنون...
ما هم با این عکس العمل ها مواجه شدیم اما انگیزه به حدی قوی و روحیه به حدی عصیان گر بود که مقاومت کردیم... :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی